marți, 25 iunie 2013

Ziua cand am inghitit un porc raios

Azi evenimente multe in succesiune rapida, in cascada aproape as putea zice. Concluzii? woow..asa repede? Da, ca nu vreau sa uit vreuna..Acu ceva timp Basescu ca ar inghiti o broasca raioasa in privinta evolutiei politice romanesti. Astazi eu am inghitit nu o broasca raioasa ci ceva de marimea unui porc desemenea plin de raie. Asta e viata veti spune. NU...am o senzatie de greata profunda  incepand cu orele pranzului...si chiar de as manca un copac plin de lamaie nu cred ca mi-ar trece absolut deloc senzatia. Offfff...sfanta si marea ignoranta...Unde esti maica nesimtirii? nu ai vrut sa ma cresti nici macar o zi ... Hmmm orice iert dar parca azi a fost prea mult chiar prea mult si pentru mine...Incerc sa nu dau glas rautatii dar jur pe sfantul Dumnezeu ca ziua de azi nu o voi uita nici pe patul de moarte chiar de ar fi la 94 de ani asa cum imi doresc. Poate voi ierta dar nu voi uita. Si cu orice prilej ma voi razbuna....prea mare si prea gretos si raios a fost porcul inghitit. Si off cum voi bea din licoarea dulce a razbunarii de ar fi si pana la cincelea neam al lor. 5 minute fara raspundere legala pentru faptele facute iti cer Doamne. cer prea mult? nu cred.eu NU. Viata va curge ca pana inainte insa deja mi-am gasit locul pe malul raului de unde sa astept sa treaca cadavrele  acelora.Pana atunci  voi ragai a porc gras ,gretos si raios.

Niciun comentariu: