vineri, 7 octombrie 2011

Da puteti sa ma lasati ?

M-ati obosit cu Steve Lucratorul .... A murit, Dumnezeu sa-l ierte da fratilor.... un pic de decenta.. ca nu a murit nush ce sfant..... nu s-a dus la ceruri speranta omenirii pentru lumea de dincolo... Iaca eu nu am nici Iphone si nici Ipad si traiesc bine mersi, in liniste si pace... deci... se poate si fara si nici nu sunt "captivul" produselor respective... Asa ca.... Ia mai scutiti-ma cu genii din astea.... Zi buna va doresc si apa pamantului insetat !Doresc sa fiu scutit sa plang pe toti oligarhii burtosi(fie ei si cancerosi) care isi ingrasa hoiturile si conturile vanzand nimicuri. Sincer? nu am IPhon si traiesc minunat...imi e de ajuns telefonul pe care il am... vreau sa fac o poza... sunt aparate de fotografiat, vreau sa ascult muzica... sunt mp3-uri etc... Iertata sa imi fie ignoranta dar nu cred ca a inventat vreun aparat ce salveaza viata ori sa o prelungeasca sau sa acopere stratul lipsa de ozon din atmosfera. Ceea ce a "inventat" nu a favut decat sa ingrase buzunarele si conturile personale. Cat despre faptul ca a dat locuri de munca... Asta e, si la Jucu s-a inchis fabrica. "Viziune" si alte cuvinte din astea? Mai usor cu pianu pe scari..... Cat despre "suferinta" lui nenea asta... Dumnezeu cu mila...cunosc zeci si sute de oameni cu stare medicala grava si sincer mai degraba ii deplang pe acestia decat pe steve lucratorul. Si inca ceva... NIMENI NU ESTE DE NEINLOCUIT... asa ca....mai sunt inca zeci de alde stevica asta si inca se mai nasc...Mi-e scarba cand vad cum "deplang" unii acest eveniment. Pe mine m-ar fi interesat si ma intereseaza mai mult soarta balenelor albastre si ale rechinilor pitici precum si soarta copiilor subnutriti din Somalia !

Niciun comentariu: