marți, 8 ianuarie 2008

Declaratie de iubire

Stii, si-acum ma mai trezesc in miez de noapte ,pt ca mi se pare ca iti aud vocea,iti simt mirosul,simt atingerea ta,aud soaptele tale. Si ma intreb de ce mi se intampla toate astea cand tu ........tu nu esti langa mine. M-ai ridicat spre cer,mi-ai aratat fericire, mi-ai dat dragostea adevarata, dupa care mai aruncat in haos.pt ca zambetul tau sa nu fie niciodata umbrit as cauta lumina in intuneric, pt ca ochii tai sa nu fie tristi as reinvia frunzele care mor toamna, pentru ca pasii sa-ti fie calauziti tot timpul as lua stelele de pe cer ca sa-ti lumineze calea, pentru sarutul tau as ingheta soarele, pentru iubirea ta as topii ghetari si as seca marile, pentru amintirile noastre as transforma clipa in eternitate, pentru intreaga ta fiinta as renunta chiar si la viata. Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale grele de visuri. Sunt un gand hoinar ratacit in parul tau, roua diminetii tarzii incendiate de soare, secunda, boaba de nisip cazuta in clepsidra fara de sfarsit. Sunt firul de iarba peste care treci acum grabita, sunt frunza pe care o tii ingandurata intre degete! Sunt raza de soare care iti mangaie privirea, sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti inainte de a visa si primul tau gand... Iubirea mea, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca. Atingerea ta e pentru mine curcubeul iar sarutul tau... sfarsitul unei lumi si nasterea alteia. O clipa sa ma privesti, sa-mi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti. Te mai astept o viata... Si ce altceva as mai putea sa iti ofer decat doi ochi verzi-caprui si un zambet cald care sa-ti calauzeasca pasii zi de zi!

Niciun comentariu: